C'est pas facile (Eric Noyer)
Allons chantons (Eric Noyer)
Je sens la joie (Eric Noyer)
Les pendules font ... (Eric Noyer)
Chant des piroguiers (Eric Noyer)
Bleu les vagues (Eric Noyer)
Les gitans sont de retour (Eric Noyer)
Tournerie N°1 (Eric Noyer)
Michaël (Eric Noyer/ Sylvie Leresche-Halter)
Reste-t-il une île inexplorée (Eric Noyer)
Petit culbuto (Eric Noyer)
Sur le chemin (Eric Noyer)
Valse brésilienne (Eric Noyer)
À mon ami (Eric Noyer)
Funky tempo (Eric Noyer)
Invitations au bal musette (Eric Noyer)
Tournerie N°2 (Eric Noyer)
Tourne comme la toupie (Eric Noyer)
Sur ma bicyclette (Eric Noyer)
Tournerie N°3 (Eric Noyer)
Tournerie N°4 (Eric Noyer)
C'était trop bon (Eric Noyer)
Je veux et je prends (Eric Noyer)
Dans les froideurs nordiques (Eric Noyer)
Qui rallonge le temps ? (Eric Noyer)
Jazz à 3 temps (Eric Noyer)
Roller en ville (Eric Noyer)
Tape la pluie (Eric Noyer)
Le rouet (Eric Noyer)
Le caniche et sa maîtresse (Eric Noyer)
Danse du soldat (Eric Noyer)
Danse de la demande en mariage (Eric Noyer)
Il faut couper le blé (Eric Noyer)
Dame Lune (Eric Noyer)
Je t'ai cherché (Eric Noyer)
Kaleidoscope (Eric Noyer)
Du neuf ? (Eric Noyer)
Ça suffit (Eric Noyer)
Graffi-griffonnage (Eric Noyer)
Ta-Ra-Ke (Eric Noyer)
Comme une image évanescente (Eric Noyer)
Kalimba (Eric Noyer)
Mélopée d'ocarina (Eric Noyer)
Le repas est prêt (Eric Noyer)
Qu'il fait bon (Eric Noyer)
Oyez gentes dames (Eric Noyer)
O malheur (Eric Noyer)
Quand les basses (Eric Noyer)
Par un matin de printemps (Eric Noyer)
Je suis un peu grise (Eric Noyer)
47 melodies are gathered in this collection intended for one or two voices for your physical and rhythmic training with the piano. It can be performed by choristers of any age.
This collection is not a textbook but a collection of songs written in three-four time (3/4 or 9/8) connected with four-four time into the first and the second booklet. Several tracks can be explored. With those songs you can understand the different rhythms during physical training and improve your staging. The structure of each song was reduced to shorten the learning. This way you can think to the interpretation. You need a complete physical and rhythmic commitment and by feeling the story and the atmosphere of the song, you’ll be able to feel the right feeling.